Veel gestelde vragen

BESTELLEN

Ik heb een verkeerd afleveradres ingevuld. Wat nu? Indien je een verkeerd of incompleet afleveradres hebt doorgegeven stuur ons dan zo snel mogelijk een mail met de juiste adresgegevens, zodat we het adres bij je bestelling kunnen corrigeren. Ga hiervoor naar onze contactpagina.  

Ik wil iets bestellen dat ik heb gezien op jullie instagrampagina maar kan het niet vinden in de webwinkel. Hoe kan ik het bestellen? Niet al onze producten zijn in de Wijsneus webwinkel te vinden. Stuur ons een berichtje(DM) via Instagram. Je kunt ons ook altijd telefonisch of via de mail/contactpagina laten weten wat je graag wilt bestellen, wij nemen snel contact met je op. Langskomen in onze winkel aan de Vismarkt kan ook elke dag!  

 

BEZORGEN

Wat zijn de verzendkosten? Het verzenden kost €2,95. Bij bestellingen vanaf €50,- is verzenden gratis.  

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden? Artikelen vóór 17.00 uur besteld, worden dezelfde dag nog verzonden.  

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? Artikelen vóór 17.00 uur besteld, worden dezelfde dag nog verzonden. Wij verzenden met DHL. In de meeste gevallen wordt het pakket de volgende werkdag geleverd. Hou er rekening mee dat pakketten soms langer onderweg zijn vanwege de huidige corona-maatregelen. Vul je emailadres in bij het bestellen, dan krijg je automatisch een Track & Trace nummer toegezonden nadat de bestelling is voltooid. 

Kan ik mijn artikelen bij iemand anders laten bezorgen? Jazeker kan dat. Vul het adres van de ontvanger in als afleveradres. In het betaalscherm op de volgende pagina selecteer je onder ‘factuuradres’ de optie ‘Een ander factuuradres gebruiken’. Wij pakken de artikelen mooi voor je in! 

 

RETOURNEREN

Hoe kan ik een artikel omruilen? Wil je een artikel omruilen, dan kun je het item retour zenden en een nieuwe bestelling plaatsen. Op het bijgeleverde retourformulier lees je hoe het retour zenden in zijn werk gaat. LET OP: De zendkosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening. Je krijgt het volledig betaalde bedrag, inclusief eventuele verzendkosten, teruggestort op je rekening.                            

Kan ik mijn artikelen retour zenden? Bij ons gekochte artikelen kun je binnen 14 dagen retour zenden. Vul het bijgeleverde retourformulier in en zend deze mee met de retourartikelen. LET OP: De zendkosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening. Je krijgt het volledig betaalde bedrag, inclusief eventuele verzendkosten, teruggestort op je rekening.       

Kan ik artikelen die ik in de webwinkel heb besteld in jullie fysieke winkel ruilen/retourneren? Ja hoor, dat is geen enkel probleem. 

 

CADEAUBON

Ik heb een cadeaubon van Wijsneus. Kan ik deze verzilveren in jullie webwinkel? Nee, dit is helaas nog niet mogelijk.  

Moet ik mijn cadeaubon in één keer besteden? Nee hoor. Als het totaalbedrag van de artikelen lager is dan de waarde van je cadeaubon, schrijven wij een nieuwe bon voor je uit met de restwaarde. De bon is niet inwisselbaar voor geld. 

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb een andere vraag. Staat je vraag er niet bij? Stuur ons dan een bericht via onze contactpagina.