Veel gestelde vragen

BESTELLEN

Ik heb een verkeerd afleveradres ingevuld. Wat nu? Indien je een verkeerd of incompleet afleveradres hebt doorgegeven stuur ons dan zo snel mogelijk een mail met de juiste adresgegevens, zodat we het adres bij je bestelling kunnen corrigeren. Ga hiervoor naar onze contactpagina.  

Ik wil iets bestellen dat ik heb gezien op jullie instagrampagina maar kan het niet vinden in de webwinkel. Hoe kan ik het bestellen?  Nog niet al onze producten zijn in de Wijsneus webwinkel te vinden. Stuur ons een berichtje(DM) via Instagram. Je kunt ons ook altijd telefonisch of via de mail/contactpagina laten weten wat je graag wilt bestellen, wij nemen snel contact met je op. Langskomen in onze winkel aan de Vismarkt kan ook elke dag!  

 

BEZORGEN

Kan ik mijn bestelling ook afhalen? Ja dat kan. Afhalen doe je bij onze winkel op Vismarkt 26 in Groningen. Kies in het bestelproces voor Local Pickup en je krijgt van ons een mailtje wanneer je bestelling gereed is. In de meeste gevallen kan je bestelling dezelfde dag nog afgehaald worden. 

Wat zijn de verzendkosten? Het verzenden kost €5.50. Bij bestellingen vanaf €75,- is verzenden gratis.  

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden? Artikelen vóór 17.00 uur besteld, worden dezelfde dag nog verzonden.  

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? Artikelen vóór 17.00 uur besteld, worden dezelfde dag nog verzonden. Wij verzenden met DHL. In de meeste gevallen wordt het pakket de volgende werkdag geleverd. Hou er rekening mee dat pakketten soms langer onderweg zijn vanwege de huidige corona-maatregelen. Vul je emailadres in bij het bestellen, dan krijg je automatisch een Track & Trace nummer toegezonden nadat de bestelling is voltooid. 

Kan ik mijn artikelen bij iemand anders laten bezorgen? Jazeker kan dat. Vul het adres van de ontvanger in als afleveradres. In het betaalscherm op de volgende pagina selecteer je onder ‘factuuradres’ de optie ‘Een ander factuuradres gebruiken’. Wij pakken de artikelen mooi voor je in! 

 

RETOURNEREN

Hoe kan ik een artikel omruilen? Wil je een artikel omruilen, dan kun je het item retour zenden en een nieuwe bestelling plaatsen. 

 Kan ik mijn artikelen retour zenden?  Bij ons gekochte artikelen kun je binnen 14 dagen retour zenden naar het volgende adres: Wijsneus, Vismarkt 26, 9711KT Groningen. Graag bijgevoegd de naam waaronder de bestelling is gedaan. De retourkosten zijn voor eigen rekening.    

Kan ik artikelen die ik in de webwinkel heb besteld in jullie fysieke winkel ruilen/retourneren? Ja hoor, dat is geen enkel probleem. 

 

CADEAUBON

Moet ik mijn cadeaubon in één keer besteden? Nee hoor. Als het totaalbedrag van de artikelen lager is dan de waarde van je cadeaubon, schrijven wij een nieuwe bon voor je uit met de restwaarde. De bon is niet inwisselbaar voor geld. 

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb een andere vraag. Staat je vraag er niet bij? Stuur ons dan een bericht via onze contactpagina.