• Gratis cadeauservice
  • Gratis verzending vanaf €100*
  • Voor 16:00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden

4,7

Contact

Wijsneus 
Oude Boteringestraat 11
9712 GB Groningen
[email protected]
+31 (0)6 27155582

Openingstijden

Dinsdag t/m zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Maandag en zondag: 13:00 - 17:00 uur


Veelgestelde vragen

1.1 Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Als jouw bestelling goed is doorgekomen ontvang je een bevestiging per e-mail. Controleer ook je ongewenste berichten/spam postvak. Mocht je niks ontvangen hebben, neem dan even contact op via het contactformulier.

1.2 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Soms kan dit nog. Neem zo snel mogelijk contact met ons op.

1.3 Het door mij gekozen artikel is niet op voorraad, kan ik dit bestellen of reserveren?

Stuur ons een berichtje via het contactformulier met jouw wens(en). Wij zullen kijken wat we voor je kunnen betekenen.

1.4 Ik zoek een artikel wat Wijsneus niet in het assortiment heeft, kan ik dit bestellen?

Stuur ons een e-mail via [email protected] met je wensen. Bij de meeste merken die wij verkopen kunnen we direct uit het assortiment bestellen. Houdt er rekening mee dat de levertijd dan iets langer is. Mis je een merk? Dan horen we het ook graag.

2.1 Welke betaalmethodes zijn er?

Je kunt af rekenen via de volgende betaalmethodes:

  • iDEAL
  • Afterpay
  • Bankoverschrijving
  • Paypal
  • Creditcards: Mastercard of VISA
  • Belfius
  • Bancontact
  • SOFORT

Je hebt ook de mogelijkheid om in de winkel af te halen, dan kun je contant of met de PIN betalen.

2.2 Kan ik ook achteraf betalen?

Ja, dit kan via de service van AfterPay. AfterPay voert voor Wijsneus het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat.

Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

3.1 Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

Wanneer je iets anders hebt ontvangen dan wat je besteld hebt neem dan direct contact met ons op. Wij sturen je dan zo snel mogelijk het juiste artikel toe met een gratis retourlabel. 

3.2 Kan ik artikelen ruilen?

Om ruilingen vlot en duidelijk te laten verlopen kan je de artikelen die je wilt ruilen retourneren. Op deze pagina lees je hoe dat werkt. Zodra wij de artikelen retour hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag terug. Ondertussen kan je via de reguliere bestelwijze de gewenste artikelen/maten opnieuw bestellen.

3.3 Hoe kan ik artikelen retourneren?

Artikelen die niet naar wens zijn, kunnen binnen 30 dagen geretourneerd worden. De kosten en risico’s van het retourneren zijn voor rekening van de klant. Wij verzoeken je om de pakbon of een notitie met je ordernummer en reden van retour aan de zending toe te voegen. Zo weten we van wie deze afkomstig is.

Het retouradres is:

Wijsneus
Oude Boteringestraat 11
9712 GB Groningen

Zodra de retourzending bij ons binnen is ontvang je een bevestiging. Het aankoopbedrag van de retourzending (minus eventueel betaalde verzendkosten) wordt binnen 14 dagen gecrediteerd.

Voorwaarden retourzending:

  • het artikel is verpakt in originele verpakking met aangehechte kaartjes
  • het artikel is ongebruikt
  • de retourzending is voldoende gefrankeerd.

Als de artikelen niet voldoen aan bovenstaande punten, dan kunnen wij de artikelen helaas niet verwerken. De artikelen worden dan op kosten van de afzender teruggestuurd.

4.1 Wat als ik niet tevreden ben?

Heb je klachten ten aanzien van de artikelen en of de aflevering? Neem dan contact met ons op via [email protected]. Wij zullen hier zo snel mogelijk op reageren.

Indien na retournering is aangetoond dat het product niet compleet is of fabrieksfouten bevat, geven wij je de keus om een vervangend product van dezelfde waarde uit te zoeken of het geld retour te krijgen. De verzendkosten zijn dan voor rekening van Wijsneus.

4.2 Copyright?

Niets van deze website mag worden gekopieerd, opgeslagen en/of verspreidt worden zonder schriftelijke toestemming van Wijsneus.

Laat een reactie achter

* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

* Verplichte velden

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Wijsneus 9.7 / 10 - 300 Reviews @ Feedback Company
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »